Δήλωση της Εκπροσώπου Τύπου της Ν.Δ. κυρίας Μ. Σπυράκη για την έκρηξη των φαινομένων ανομίας

Η Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Ευρωβουλευτής κυρία Μαρία Σπυράκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
«Οι καταστροφές και η ανομία στα πανεπιστήμια εξελίσσονται πλέον σε καθημερινότητα. Μέσα Μεταφοράς καίγονται. Εγκληματίες ξεκαθαρίζουν λογαριασμούς στα κέντρα των πόλεων. Χιλιάδες πολίτες πέφτουν θύματα κλοπής ή ληστείας.
 
Η κυβέρνηση με τις επιλογές, τις ιδεοληψίες  και  τις εσωτερικές της ίντριγκες, αντί να υποστηρίξει υπονομεύει την αποτελεσματικότητα της Ελληνικής Αστυνομίας.
 
Η ασφάλεια είναι δημόσιο αγαθό και προϋπόθεση για τη λειτουργία της Δημοκρατίας. Η Νέα Δημοκρατία θα αποκαταστήσει την ασφάλεια για όλους τους πολίτες».