«Δεν είναι αυταπάτη, είναι απάτη»

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για τη δήλωση του Υπουργού Επικρατείας ότι η Κυβέρνηση δεν θέτει θέμα παραμονής του Δ.Ν.Τ., εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
 
«Νίκος Παππάς (Ουάσινγκτον): 
 
“Θεωρούμε τη συμμετοχή του Δ.Ν.Τ. δεδομένη, γιατί είναι μέρος του προγράμματος. Δεν είμαστε εμείς που θέτουμε το θέμα”.
 
Τώρα το ομολογούν και οι ίδιοι. 
 
Η δήθεν μάχη της Κυβέρνησης κατά του Δ.Ν.Τ. δεν είναι αυταπάτη. 
 
Είναι απάτη».