«Νέο ριφιφί από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ»

Ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας για την υποχρεωτική μεταφορά ταμειακών διαθεσίμων στη Τράπεζα της Ελλάδας:
 
«Πριν από ένα χρόνο, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ξεκίνησε τον αναγκαστικό εσωτερικό δανεισμό.
 
Άδειασε τα αποθεματικά των Ασφαλιστικών Ταμείων.
 
Πήρε τα διαθέσιμα από τους Οργανισμούς του Δημοσίου, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.
 
Σήμερα, ένα χρόνο μετά, η  Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κάνει νέο ριφιφί.
 
Σπάει τους κουμπαράδες και παίρνει τη λιγοστή ρευστότητα που έχει απομείνει από τα Νοσοκομεία, τον ΟΑΕΔ, τον ΕΟΠΥΥ  και τη Βουλή.
 
Η Κυβέρνηση αμετανόητη, αποδεικνύει ότι δεν μαθαίνει από τα λάθη της που ζημίωσαν τους πολίτες και οδήγησαν τη χώρα στο χείλος της καταστροφής.
 
Η υπηρεσία που μπορεί πλέον να προσφέρει στη χώρα  είναι μόνο μία: 
 
Να φύγει τώρα».